Selecteer een pagina

 

Klantenservice

Bestellen

Hoe gaat het in zijn werk

Bestellen op onze webshop is heel eenvoudig en kan 24 uren per dag! Ga bovenin de pagina naar “SHOP DAMES” OF “SHOP HEREN”. U kunt een artikel opzoeken op artikelgroep of op merk. Ook kunt u bij “ZOEKEN” bijvoorbeeld een artikelnummer ingeven. Ga daarna naar het artikel van uw keuze, bepaal de maat en de kleur en klik op de knop “IN WINKELWAGEN”.

U heeft nu het gewenste artikel in uw winkelwagen geplaatst. U kunt nu verder winkelen of de bestelling afronden door naar de winkelwagen te gaan, rechts bovenaan de pagina. In de winkelwagen kunt u desgewenst nog de maat, de kleur en het aantal van de gekozen artikelen wijzigen. Indien u in het bezit bent van een kortingscode kunt u deze hier nog ingeven en vervolgens bevestigen door de functie ‘voeg toe’.  Is uw bestelling compleet? Klik dan op de knop Naar de kassa.

Om uw bestelling te kunnen verwerken, vragen wij u enkele persoonlijke gegevens in te vullen. Heeft u al een account bij Kuijt Mode? Log dan eenvoudig in met uw e-mailadres en wachtwoord en u hoeft uw gegevens niet opnieuw in te voeren. Wanneer u voor het eerst een aankoop doet bij Kuijt Mode dan maakt u automatisch een account aan als u uw gegevens invoert. Dit is erg gemakkelijk bij eventuele volgende aankopen.

Als u uw gegevens heeft ingevuld, kunt u desgewenst een afwijkend afleveradres invullen.

Klik vervolgens op Afrekenen.

Bezorginformatie

Kuijt Mode biedt de volgende bezorgmogelijkheden

· Thuisbezorgen
· Afhalen bij een van de DHL afhaalpunten bij u in de buurt.

De aflevermogelijkheden zijn eenvoudig. Om uw kleding in goede staat bij u thuis te kunnen overhandigen, gebruiken wij onze eigen verzenddozen. De bezorging wordt verzorgd door DHL

Parcel. Zij doen hun uiterste best om onze belofte aan u waar te maken. Echter kan het bij uitzondering voorkomen dat dit niet waargemaakt kan worden, bijvoorbeeld bij extreme drukte. Wij zullen u hier altijd tijdig over informeren.

 

Thuisbezorgen

Het normale verzendtermijn is 1 tot 3 werkdagen en op dit moment, door de drukte tijdens de lockdown, komt het dus voor dat het iets langer kan duren maar nooit langer dan 2 extra dagen. U ontvangt de avond voor uw bezorgdag per e-mail de track en trace code van uw zending.

 

Niet thuis..

Bent u niet thuis bij de eerste bezorgpoging, dan zal de bezorger een briefje voor u achterlaten in uw brievenbus. Daarop staat vermeld of uw pakket is afgegeven bij één van uw buren of wanneer de bezorger opnieuw bij u langs komt. Ook kunt u door de bezorgcode op dit briefje, zelf bepalen wanneer en waar de tweede bezorgpoging zal plaatsvinden. De bezorger zal in ieder geval vier keer terugkomen om uw pakket af te leveren, wat in 99,1% van de gevallen zorgt voor een succesvolle bezorging.

 

Uw bestelling afhalen bij een DHL Parcelshop bij u in de buurt?

Bent u overdag weinig thuis? Laat uw bestelling dan bezorgen bij een de DHL Parcelshop en haal hem op wanneer je wilt. Dit kan bijvoorbeeld ook een punt zijn in de buurt van uw werk.

 

DHL Parcelshop

Een DHL Parcelshop is een afleverpunt voor pakketten, gevestigd in een winkel. Hier kunt u doordeweeks, ’s avonds en in het weekend pakketten ophalen of retoursturen. Zodra het pakket voor u klaar ligt ontvangt u een melding per e-mail of sms. Wanneer u het pakket na twee dagen niet hebt opgehaald ontvangt u een herinnering. Na vijf dagen ontvangt u nog een herinnering. Indien u het pakket na zeven dagen niet hebt opgehaald wordt dit naar ons teruggestuurd. Voor het ophalen is een legitimatiebewijs (identiteitskaart, paspoort, of rijbewijs) verplicht.

 

Wanneer betaal ik €4,95 verzendkosten?

Bij besteding vanaf € 50,- betaalt u geen verzendkosten. Bij besteding tot € 50,- vragen wij een bijdrage aan de verzendkosten van € 4,95. Ook vragen wij een bijdrage van € 4,95 aan de verzendkosten als een artikel 40% of meer korting heeft.

Retourneren

Een artikel retourneren?

Vanaf het moment van thuisbezorging heeft u 14 dagen de tijd om de artikelen te retourneren. Het artikel dient ongebruikt en voorzien van de originele labels en het prijskaartje geretourneerd te worden. Knip de labels dus niet los tijdens het passen!

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Kuijt Mode is niet aansprakelijk voor het beschadigen en/of zoekraken van pakketten die retour worden gestuurd. Vraag daarom bij het DHL servicepunt naar het verzendbewijs en bewaar deze goed.

 

Retourneren

U kunt uw pakket afgeven bij een DHL Parcelshop zonder ter plekke te hoeven betalen. Wij brengen vervolgens € 4,95 retourkosten in rekening, dit bedrag wordt in mindering gebracht op het totaal terug te storten bedrag.

Wij storten dan binnen 10 werkdagen het aankoopbedrag minus de retourkosten terug op de rekening waarvan het artikel betaald is. Bij retourneren in de winkel betaalt u geen retourkosten en storten wij u meteen het aankoopbedrag terug. Een retourzending die is ingeleverd bij een DHL Parcelshop wordt uiterlijk 5 werkdagen na inlevering geretourneerd bij Kuijt Mode. Bij ontvangst krijgt de klant een e-mail met daarin de ‘bevestiging van ontvangst’. Op dit moment zijn de retour en het aankoopbedrag minus de retourkosten al verwerkt.

 

Zo werkt retourneren:

  1. U vult de gegevens in van het artikel dat u wilt retourneren op het formulier dat is meegezonden met uw bestelling en omcirkelt de reden van retour.
  2. U verpakt het artikel in de originele doos, inclusief dit formulier en de bijbehorende afleverbon. U plakt de meegeleverde retoursticker op de buitenzijde van de door. Frankeren is dus niet nodig.
  3. U geeft het pakket af bij een DHL Parcelshop.

Voor een overzicht van de DHL Parcelshops kijkt op www.dhlparcel.nl De doos moet goed worden dichtgeplakt. Frankeren is niet nodig.

 

Een artikel ruilen?

Dat is helaas niet mogelijk. Wij vragen u om een nieuwe bestelling te plaatsen voor het gewenste artikel.

Betaalmethoden

Betaalmogelijkheden

· IDEAL
· Mastercard
· Visa

 

iDEAL

Mocht u voor iDEAL hebben gekozen dan kunt u vervolgens aangeven via welke bank u zelf internetbankiert. U komt vervolgens in de betaalmodule van uw eigen bank waarna u uw akkoord voor de betaling kunt geven. U krijgt van uw eigen bank een melding of de betaling door uw bank is geaccepteerd. Vervolgens komt u weer terug op de website van Kuijt Mode. Nadat uw betaling is geaccepteerd, is uw bestelling akkoord. U krijgt automatisch bericht op het door u aangegeven e-mailadres. In dit bericht is tevens een factuur opgenomen met een specificatie van de betaling.

 

Creditcard

Alle betalingen met creditcard (Mastercard en VISA) of iDEAL lopen automatisch via de internetkassa van Mollie. Mollie is een van Europa’s grootste Payment Service Providers. U komt nadat u heeft aangegeven de bestelling te willen betalen in de beveiligde omgeving van Mollie. Dit betekent dat u uw betalingsgegevens nooit aan Kuijt Mode doorgeeft, maar aan de beveiligde betaalomgeving van Mollie. De gegevens zijn volledig afgeschermd en kunnen niet door Kuijt Mode worden gelezen of anderszins worden achterhaald.

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Uw bestelling retourneren kan op de volgende manier: Afgeven bij een DHL Parcelshop. De dichtstbijzijnde parcelshop vindt u hier.

Een artikel ruilen?

Dat is helaas niet mogelijk. Wij vragen u om een nieuwe bestelling te plaatsen voor het gewenste artikel.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van mijn pakket?

U kunt uw pakket afgeven bij een DHL Parcelshop zonder ter plekke te hoeven betalen. Wij brengen vervolgens € 4,95 retourkosten in rekening, dit bedrag wordt in mindering gebracht op het totaal terug te storten bedrag.

Binnen welke termijn kan ik mijn aankoop retourneren?

Vanaf het moment van thuisbezorgen heeft u 14 dagen de tijd om uw aankoop te retourneren. Op het bijgevoegde retourformulier kunt u aangeven welke artikelen het betreft.

Kan ik afgeprijsde artikelen retourneren?

Ja, dat kan! Voor het retourneren van alle online aangekochte artikelen gelden dezelfde voorwaarden.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Zolang uw bestelling nog niet is verzonden kunnen wij uw bestelling nog onder voorbehoud annuleren. Helaas is het niet mogelijk om wijzigingen aan te brengen op uw al geplaatste bestelling.

Wanneer wordt het aankoopbedrag van mijn retour teruggestort?

Wanneer wij uw aankoop retour ontvangen, storten wij meestal dezelfde dag nog het aankoopbedrag terug op uw rekening. Na ontvangst en verwerking van uw retour ontvangt u automatisch bericht per e-mail. Een retourzending, afgegeven op een DHL Parcelshop, is vanaf het moment van afgifte maximaal 5 werkdagen onderweg. Daarom kan het maximaal 10 dagen duren voordat u het aankoopbedrag weer op uw rekening ziet.

De status van uw zending?

Waar uw pakket zich bevindt, achterhaalt u via de track en trace link welke u ontvangen heeft in de e-mail genaamd “uw bestelling is onderweg”. Retourneert u het pakket via een DHL Parcelshop? Dan ontvangt bij afgifte een zendingsnummer. Via www.dhlparcel.nl kunt het pakket volgen tot aan het sorteercentrum. Het kan dan nog maximaal 2 werkdagen duren voordat wij uw pakket retour ontvangen.

Ik was niet thuis op het moment van bezorgen, wat nu?

Bent u niet thuis op het moment van bezorging? Uw pakket wordt dan automatisch de eerstvolgende bezorgdag nogmaals aangeboden. Was u niet thuis toen de bezorger bij u aan de deur stond? Dan vind u een kaart in de brievenbus met daarop een bezorgcode. Met behulp van deze bezorgcode, uw postcode en het soort pakket kunt u zelf ingrijpen in het bezorgproces en een nieuwe aflevermogelijkheid kiezen die u schikt.

Een klacht melden?

Heeft u een beschadigd artikel ontvangen of vertoont het door u gekochte artikel binnen korte termijn beschadigingen? Neem dat direct even contact met ons op. Het is het makkelijkst om uw klacht per mail aan ons te melden onder vermelding van uw ordernummer en klantnummer naar info@kuijt-mode.nl. Het is natuurlijk ook mogelijk om langs te komen in onze winkel in Kootwijkerbroek.

Betaalmogelijkheden

Ideal, Mastercard of Visa

Kuijt Mode Kootwijkerbroek

GEÏNSPIREERD BLIJVEN? VOLG ONS:

Facebook
Instagram

SCHRIJF U HIER IN VOOR ONZE NIEUWSBRIEF